torsdag 12 april 2012

I´m back...

Det var så länge sen jag var inne på min/familjens blogg att jag glömt alla inloggningsuppgifter. Nu har jag i alla fall beslutat att det blir min egen blogg och har därför gjort om den lite. Ska försöka vara lite mer aktiv och skriva lite fler inlägg denna gång.

Nog om detta. En kompis har fått mig att återuppta mitt intresse för att göra kort och efter att ha hängt med på två scrapbookingträffar ska jag försöka blåsa lite liv i min hobby. Jag älskar ju att pyssla och det här med scrapbooking är nåt helt nytt för mig. En helt  ny värld har öppnats och det är jättespännande. Så nu försöker jag få igång mitt kreativa tänkande och hoppas komma igång och börja skapa egna alster.

Mitt intresse för foto är fortfarande stort och ser fram emot en redigeringskurs som jag ska gå inom kort. Förhoppningen är att även kunna lägga upp lite bilder här i min "nya" blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar