söndag 1 juli 2012

Min första layout

Jag har ju egentligen bara gjort kort hittills, dels för att det känns svårt att få till en hel albumsida, layout, och dels för att jag inte vet riktigt hur jag ska börja. För inte så länge sen vann jag en tävling och som pris fick jag välja en av Inzpiras onlinekurser. Jag passade på att välja " Scrapbooking för nybörjare". Det passar perfekt eftersom jag så länge tänkt och velat prova på och göra layouter men inte riktigt vetat hur. Förhoppningen är att nu få lite tips och idéer på hur jag kan komma igång. Tja.... efter ett antal dagar och många tankar om olika färgkombinationer m.m. är jag nu klar med min allra första riktiga layout. Passar dessutom på att delta med denna i en pågående sommartävling med tema: glassigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar