måndag 20 augusti 2012

Stämplar och mera stämplar...

Jag är med och deltar i en tävling där man ska använda sig av en massa stämplar.och detta blev mitt resultat. Ett kort där jag användt inte mindre än sex stämplar och även testat att maska för att få katten på rätt ställe i gräset. Lite pilligt var det allt...Har sedan övat och färglagt med färg från distressdynor.  Man skulle även ha något utstansat med på sitt bidrag och jag stansade då ut "solen" som även den är färglagd med distressdynor. En rolig utmaning!

3 kommentarer:

  1. Men va konstigt, jag lämnade ett meddelande här igår..tydligen blev det nåt fel. Vilket fint härligt kort du skapat. Jag har bett Emma att svara dig i inlägget hur du får bort din bild.

    SvaraRadera
  2. Underbart bidrag, så sött!

    Jag har tagit bort ditt bidrag i vår blogg som du önskade.

    (För att kunna se det röda krysset och ta bort själv måste det göras på samma dator som man laddade upp bilden.)

    Välkommen att lägga upp igen :)
    http://scraplagret.blogspot.se/2012/08/stampla-loss-tavling.html

    Emma på Scraplagret

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma och förlåt att jag krånglade men är inte så teknisk och det är första gången jag gör en sån här länk. Nu har jag lagt upp mitt lilla kort igen och tror till och med att jag fick till länken som jag ville. Tack igen för hjälpen!

      Radera