söndag 14 oktober 2012

Födelsedagsfirande

Idag har  familjen varit och firat min pappa som fyllt år. Barnen fick också möjlighet att träffa och umgås med sina kusiner. Förrutom syrran och hennes familj hade vi besök från London då min moster var på besök. Det blev en jättetrevlig kväll och som vanligt fullt ös med barnen.
Pappa önskade sig inget speciellt så därför valje jag att göra en canvastavla och fick möjlighet att igen testa något nytt. Denna gång tänkte jag att jag skulle testa att ha ett fotografi i centrum vilket jag inte haft förrut. Gjorde en ram runt och skar till så att det blev som en lucka. Sen bad jag barnen beskriva morfar och skrev ner det på tavlan. Egentligen ville barnen ha med mig och min man på tavlan också, men vi hamnade  på det egengjorda kortet istället. Det blev en kul och annorlunda tavla och fick tillfälle att testa några av mina nya pennor. Tyvärr så kommer inte färgerna till sin rätt för jag glömde fotografera tavlan, var för snabb med presentinslagningen.

1 kommentar:

  1. Så fint med det svartvita fotot och de härliga färgerna till det!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera