måndag 15 juni 2015

Månadstävling i juni

Passar på att delta i månadstävlingen som En liten butik i Mörrum har nu i juni. Ett födelsedagskort med färgen turkos och glitter skulle man skapa. Det kanske inte syns så bra på bild men de mörkare rosa pappersremsorna under motivet har en kant av glitterlim. Brukar inte använda glitter så det var lite knepigt att komma på hur jag skulle få med det, turkos var lättare.

Kort till månadstävling hos En liten butik i Mörrum.
Jag använde mig av en ny die som gör rektanglar. Eftersom jag inte hade någon stämpel som passade in i den mindre rektangeln så fick jag rita ett eget motiv. Ett somrigt kort att bli glad av.
Glad sommar!

1 kommentar:

  1. Vilket jättefint och somrigt kort! Tack för att du är med och tävlar hos En Liten Butik.

    SvaraRadera