lördag 9 februari 2013

En liten kärlekssida

Igår höll jag på med tre saker samtidigt. Bra om man behöver vänta på att saker ska torka. Jag köpte en ny stencil med stora bokstäver som jag var tvungen att testa. Jag sprayade med flera olika färgmister hej vilt. Sen klippte ut och stämplade ett litet hjärta som passade bra ihop med mina bokstäver O&S. Stjärnorna var från början ljusblå och gjorda i modelingpaste men det syns inte på bilden att de "sticker upp" från sidan.

Förutom ny stencil blev det en liten pysselväska till barnen. Dottern har gjort två sidor in min bok och gillar att sitta och använda mina färger och kritor. Det är kul att hon vill testa. Även sonen kommer och vill testa att spraya. Jag har fått fantastiska stjärnor han gjort på dagis med pärlor. Mycket färg och vackra mönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar