torsdag 22 maj 2014

Vernissage Konstskolan

Nu är det inte långt kvar till vår vernissage. Imorgon kl 16 smäller det. Det ska bli spännande.


 Vi har hela dagen fixat i vårt klassrum, flyttat möbler, städat, målat m.m. Jag är nöjd med det jag gjort även om presentationen inte riktigt blev som jag tänkt. Men det är verkligen något jag lärt mig under året, det blir inte alltid som man tänkt.
Det har varit en bra dag och en vi hade en härlig lunch utomhus. Åt på fiket i observatorielunden. Tänkt att vi inte upptäckt det tidigare, det var ett superställe med jättegod mat.
Konstigt att det bara är några dagar kvar nu, mindre än en vecka.....svårt att föreställa sig hur man kommer att känna sen. Men imorgon ska jag bara njuta av vårutställningen och titta på alla häftiga grejer de andra gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar