tisdag 1 juli 2014

Några frågor till mig själv.....

Jag fick något som kallas Liebster award av en scrapkompis och med den kom några frågor jag ska besvara  innan jag skickar vidare till en annan scrapkompis Jenny.

1. Beskriv dig själv med tre ord
Nyfiken, envis med barnasinnet kvar

2. Vad är din favoritsyssla förutom scrapbooking?
allt möjligt då jag får vara kreativ och experimentera.

3. Varför scrappar du?
Jag gillar papperspyssel och det är kul att kladda med färg.

4. Vad är din favorit scrapbooking produkt?
Distress ink

5. Vad drömmer du om?
En långresa med familjen och en egen ateljé att skapa i.

6. Var skulle du resa om du hade obegränsad budget?
Någon karibisk ö.

7. Vem skulle du vilja träffa i verkligheten?
Johnny Depp

8. Vilken är din favoritbok?
Har ingen. På sommaren läser jag mest deckare.

9. Vad skulle du vilja lära dig men aldrig gjort?
tapetsera.

10. Dela ett foto från där du bor - någonting unikt för ditt land
Jag älskar havet och bor nära vatten. Härligt att kunna åka ut med båten i skärgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar